1 880 000 лв. лв. от 6 - те милиона са били дадени за публикации в печатните медии. За външна реклама са похарчени 335 000 лв. "Производство, тиражиране на магнитен носител и разпространение чрез национален всекидневник" е струвало на бюджета на министерството 250 000 лв. Дискът излезе във в. "Стандарт". За видеоклипове са отишли други 250 000 лв., а 245 000 лв. - за рубрики в регионални радиостанции. За изложения и конференции из провинцията са пръснати още 200 000 лв. 615 000 лв. предстои да се похарчат за изработването на 5 - минутни рубрики по телевизията. Общо 42 млн. лв. са предвидените средства за информационна кампания по Програмата за развитие на селските райони. С тях трябва да се финансират медийните изяви на Найденов, семинарите на министерството, както и изготвянето на информационни дискове.
Раздаването на милионите обяснява натрапващото се присъствие на Мирослав Найденов във вестниците и сутрешните блокове на телевизиите. Чрез парите, силно съмнителните акции на министъра в сферата на месопреработваването, са представяни като "борба" за чистота на хранителните продукти. Опитът на предшествениците му Кабил и Цветанов обаче показва, че информационният комфорт е временно явление, който след време се връща като бумеранг върху опитващия се да корумпира медиите. И Кабил и Цветанов бяха "любимци" на журналистите преди година, което не им пречи сега да са подсъдими за корупция.
опа, ето ти парите за приюта
Категорично не трябва да се дават пари за PR на политици. Казано е "По делата ще ги познаете"!
Ако бяха негови собствени пари, сигурно нямаше да ги даде, но народните лесно се харчат!
Този човек защо не е в затвора, още когато внесе мърша от Ирландия за да ни трови..?