Добрият стар печат все още може да ви рекламира успешно. Ако сте решили да заложите на вестници и списания, знайте, че има особености на печатната реклама, които я правят по-ефективна.
1. Добрата печатна реклама е с опростен шрифт. Ако добавите в текста много завъртулки, хората няма да си направят труда да разберат за какво става дума и ще прелистят страницата.
2. Направете фокусирано предложение. Отправете една оферта.
3. Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.
4. Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.
5. Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да са ефективни.
6. Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?
7. Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.
8. Сложете повече цвят. Не, че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива с околните текстове.
9. Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.
2. Направете фокусирано предложение. Отправете една оферта.
3. Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.
4. Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.
5. Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да са ефективни.
6. Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?
7. Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.
8. Сложете повече цвят. Не, че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива с околните текстове.
9. Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.
0 коментара:
Публикуване на коментар