Авторите на предизборния слоган на управляващата партия ГЕРБ “Градим България” Боримир Борисов и Борислав Велков заедно с “Айсиджен корпорейшън” спечелиха поръчка за близо 3 млн. лв. за реклама на националния туристически портал www.bulgariatravel.org в интернет в продължение на четири месеца.
Средствата са от оперативна програма “Регионално развитие” по договора за създаването на мултимедиен каталог на туристическите обекти и електронен маркетинг на дестинация България за 6.4 млн. лв. От тях към момента са усвоени 1.8 млн. лв. като по-голямата част от парите отидоха основно за доизграждането на националния туристически сайт от “България Травъл 2010”. В обединението влизат три фирми, сред които и “Сиенсис” управлявана от Николай Медаров, съпруг на председателката на ЦИК Красимира Медарова.
Освен в създаването на изборния слоган Борисов и Велков са автори и на предизборната картичка на президента Росен Плевнелиев с баркод (QR код), чрез който с помощта на смартфон можеше да се научи в движение всичко за хода на кампанията. Плевнелиев е първият политик избрал новия тип реклама. “Ембиънт медия груп” е участвала още в изработването на рекламни билбордове, плакати и листовки по време на предизборната кампания на ГЕРБ.
Заради инициалите от първите имена на Велков и Борисов в управляващата партия се шегували по време на кампанията, че рекламата им движи Б.Б.
Другият партньор в консорциума “Айсиджен корпорейшън” и друг път е печелил обществени поръчка по проекти, изпълнявани с европейски средства. Компанията е правила е-управление на общините Рудозем, Стамболово, Полски Тръмбеш и Бобов дол, както и на областната администрация във Варна, показва системата за управление на еврофондовете ИСУН.
Двете фирми в печелившия консорциум са сред водещите в налагането на нови форми на реклама, според публикации в специализирани сайтове.
Средствата са от оперативна програма “Регионално развитие” по договора за създаването на мултимедиен каталог на туристическите обекти и електронен маркетинг на дестинация България за 6.4 млн. лв. От тях към момента са усвоени 1.8 млн. лв. като по-голямата част от парите отидоха основно за доизграждането на националния туристически сайт от “България Травъл 2010”. В обединението влизат три фирми, сред които и “Сиенсис” управлявана от Николай Медаров, съпруг на председателката на ЦИК Красимира Медарова.
Освен в създаването на изборния слоган Борисов и Велков са автори и на предизборната картичка на президента Росен Плевнелиев с баркод (QR код), чрез който с помощта на смартфон можеше да се научи в движение всичко за хода на кампанията. Плевнелиев е първият политик избрал новия тип реклама. “Ембиънт медия груп” е участвала още в изработването на рекламни билбордове, плакати и листовки по време на предизборната кампания на ГЕРБ.
Заради инициалите от първите имена на Велков и Борисов в управляващата партия се шегували по време на кампанията, че рекламата им движи Б.Б.
Другият партньор в консорциума “Айсиджен корпорейшън” и друг път е печелил обществени поръчка по проекти, изпълнявани с европейски средства. Компанията е правила е-управление на общините Рудозем, Стамболово, Полски Тръмбеш и Бобов дол, както и на областната администрация във Варна, показва системата за управление на еврофондовете ИСУН.
Двете фирми в печелившия консорциум са сред водещите в налагането на нови форми на реклама, според публикации в специализирани сайтове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар