Държавен пазар на продуктите на приятеля си Димитър Зоров търси министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов. Чрез новите правила за качеството на храната, която се предлага в детските заведения и училищата, той се опитва да уреди милиони левове месечна печалба на фирмите, за които работи. Така ще се гарантира пазар на сирената и млеката по БДС, който в момента единствено произвежда бизнес партньорът му Димитър Зоров.
Под благовидния предлог, че е „загрижен“ за здравето на децата, Найденов поиска да бъдат изхвърлени от детските менюта определени продукти, които били „некачествени“ и да се заменят с такива на Зоров и фирмата му „Пършевица“. Агроминистърът, прочул се с далаверата със заразеното ирландско месо, обяви, че няма да губи време и още от 15 септември започва обиколки по детски градини и училища, за да види какво се предлага на децата. Освен това ведомството му заедно с Министерство на здравеопазването ще изготви "някакъв минимум за хранителна стойност и баланс".
Въвеждането на новите „правила“ за храненето на децата обаче ще предизвика недовослството на родителите. Идеята децата във всички детски градини да се хранят с продуктите на Димитър Зоров ще вдигне месечната такса в заведенията. В момента тя е 60 лв. Дори само с 1 лев на ден да поскъпне храната на децата, това ще надуе таксата до 80 лв. на месец.










0 коментара:
Публикуване на коментар