Именно тези средства имаше предвид депутатът от БСП Антон Кутев преди седмици, когато обвини агроминистъра, че е купил някои медии, за да му правят личен PR и чрез тях заплашва социалистката Корнелия Нинова, че ще я "отстреля".
1,8 млн. лв. без ДДС ще получат ежедневни и седмични печатни издания за информационна кампания по Програмата за развитие на селските райони. Парите се дават от бюджета на ведомството за публикуване материали, популяризиращи дейността на министерството и лично на министъра в областта на селското стопанство и налагането на европейските изисквания у нас.
640 000 лв. вече са получили националните телевизии за PR и излъчване на клипове по информационната кампания на програмата. Търгът бе проведен в началото на юни месец тази година, а резултатът от това е натрапващото се присъствие на министъра в информационни емисии и публицистични предавания.
За изработване и излъчване на 5 - минутна специализирана рубрика в телевизионни канали земеделското министерство е предвидило 61 500 лв. без ДДС. В тръжната документация е заложено изискване към кандидатите за наличие на оборат от 1, 9 млн. лв. за последните 3 години. Участникът трябва да има доказан опит в реализирането на сходни телевизионни предавания, рубрики, фирми, клипове и др. в областта на земеделието. Победителят трябва да е изпълнил е минимум 5 подобни обществени поръчки, от които поне едно предаване, рубрика, филм, клип и др. да е излъчено по национални или регионални телевизии.
Подобна обществена поръчка е обявена и за излъчването на земеделска рубрика в 28 регионални радиостанции. Сумата, която предстои да се разпредели сред собствениците на радиата, не е посочена в документацията. За да участват въобще в съревнованието, подчинените на Мирослав Найденов чиновници за заложили изискването кандидатите да имат оборот от 1 млн. лв. за последните 3 г. Подобни критерии автоматично елиминират неправилните участници още при подаването на документите за участие.
0 коментара:
Публикуване на коментар