Рекламната кампания за българския туризъм, с която се похвали  икономическото министерство, се оказа извадена от нафталина. Четирите  клипа, с които ще убеждаваме света да посети страната ни, са поръчани  още през 2008 г. и вече са излъчвани през миналата година. Пускането им  сега по популярните тв канали Eurosport, Euronews, National Geographic  Channel и Discovery Channel ще струва близо 7 млн. лв.Маринов дори се похвали, че МИЕТ се е пазарило здраво с престижните телевизии и е постигнало между 35 и 67% отстъпки за излъчването на спотовете. 6.8 млн. лв. е стойността на договорите с четирите телевизии. Още 700 000 лв. ще бъдат инвестирани в кратки репортажи за България. И двете суми са от еврофондовете. Старите клипове, които струват 483 хил. лв., хвалят България като рай за целогодишен отдих и място за любители на селски, лечебен, морски и културен туризъм. Те вече са пускани по Eurosport и CNN International срещу 2.2 млн. лева от бюджетния излишък. Мотото, което трябва да впечатли чужденците, е "Тук живее магията". Поръчката е финансирана от бюджета и е изпълнена от "ИДО Стил-ТМ".










0 коментара:
Публикуване на коментар