12 септември 2010 г.

Дневният ред на един премиер

0 коментара
06.15 Събуждане. Със звън на дежурният по МВР.
06.20 Личен тоалет.
06:30 Първа игра на шах с Мирко. Ще приключи най-много в 7 хода. Да направи 100 лицеви, дето е толкова слаб шахматист!
07:00 Среща с Николай Бареков. Нещо се е разпуснал. Да съм по-строг!
08:00 Откриване на детска площадка с басейн. Коментар за Станишев. И за скандала с ДАНС.
08:30 На път за Пловдив разговор с Цецо. На 4 очи за Гугински. Ще победим!
09:00 По местната телевизия да кажа, че сега Станишев е Вълка. Да направя паралел между тях!
09:30 На път за Стара Загора, пред фенове, давам интервю за червените куфарчета. Да кажа, че това го казва политик от БСП с 20 години стаж! БСП, повече за БСП!
10:00 Интервю за местен вестник. Да обясня, че Станишев е неграмотен. Всички знаят защо.
10:30 По телефона интервю за списание. За заместника на Йорданка. Няма да го издавам засега. Тренировка по карате с най-добрите старозагорски каратисти.
11:00 Откриване на нещо. Да кажа, че няма салам за пицата. Ставаме вегетарианци. Но само временно!
11:30 В колата. Пътуваме за Бургас. По телефона казвам на "някакъв" репортер, че не знам за Невестулката и всякакви други животни! Аз съм премиер на хората! Хора са ме избирали, не говеда!
12:00 Откриване на още нещо. Коментар за котараците на Станишев. Да кажа за котараците, че са ми ясни!
12:30 Шах с Краси в колата. Пътуваме за Варна. Спираме на бензиностанция за "импровизирана" среща с фенове.
13:00 Пресконференция в община Варна. За снегопочистването. И за дядо ми. И за Станишев! И за БСП!
13:30 Откриване на пейка в Морската градина! Да кажа на българските пенсионери, че 34% от парите ги давам само за тях. И че Станишев ги е плашил с мен!
14:00 Обяд в Силистра. Участие във футболна среща с местни партийни членове.
14:30 Интервю в детска градина. Мимоходом да спомена, че с Обама сме тръгнали от нищото. По това си приличаме. Откриване на магазин за продажба на надуваеми пояси край Дунава. Да свържа Станишев и липсата на пояси за децата!
15:00 "Импровизирано" интервю на градския площад. За безотвороността на предишното управление на София и страната. И пак за Вълка. Вълка, Вълка!
15:30 На път за Шумен. Интервю за вестник. Да кажа на Станишев: “ето това ми е метрото, това южната дъга, това “Ариана”, това са ми детските градини, това са ми спортните площадки.” Да попитам какво е направил той. И да отговоря: “нищо не е направил!”
16:00 Шах с Тошко Коджейков, докато се влачим към Търново. Докато го матирам (което се предполага) да кажа по телефона нещо за магистрала Хемус. И че пред феновете сме обещали да направим проверка и това, което констатираме, да го предадем в съда! И на главния прокурор.
16:30 Среща с репортери в Плевен. “Импровизирана”. Да обясня какво е искал да каже Дянков за бюджетната пица.
17:00 Разговори с фенове за самолети и за големи еърбъси!
17:30 Да спомена "случайно" за “необяснимо слабото управление” и “безобразие”. Също и розови коли, и Ахмед Доган. Да обясня, че няма никъде негов подпис.
18:00 На път за Русе, на една бензиностанция, обяснявам за мафията и организираната престъпност. И за докладите на ДАНС!
18:30 Откриване на сергия за чорапогащи пред Русенската опера! Да спомена някъде мимоходом, че с Котарака игрем футбол и карти. Той е футболист от Перник! И че съм го бил 10, 20 пъти! И че цялата страна знае, че съм много добър на футбол и карти. А вече и на шах!
19:00 Пристигане във Видин. Откриване на картинна галерия в местната циганска махала. Успокоявам феновете, че ще се справим с грипната епидемия.
19:30 На "импровизирана" пресконференция в градския културен дом да кажа, че ме е срам да се снимам с хора от БСП. Ако има такива наблизо, охраната да ги изхвърли!
20:00 Среща с репортери. Пак “импровизирана”. Да обясня какво е искал да каже Дянков за фискалния резерв. Да дам оценка за 100-те дни. Мисля да си дам 5-ица! Понеже съм скромен.
20:30 В местната телевизия да кажа, че съм будала, според баща ми. Пинг понг с фенове във фоайето.
21:00 Вечеря със “случайно избрани” местни репортери. Да им обясня, че вече не изтича информация от ДАНС! Че нищо отникъде не изтича!
21:30 Прибиране в София. Шах в колата с малкото шахче. (Забележка: белият цар е без магнит. Да внимавам да не се размести.)
22:00 В къщи. Разговор с Дянков за бюджета. И малко да му набия канчето.
22:30 Гледане на записи на предавания, в които се говори за мен. На бърз каданс. Дянков си тръгва.
23:00 Интервю по телефона за грешките на Станишев. Оставил Масларова (и останалите) да си разиграват коня! Пак да попитам какво е направил той. И пак да отговоря: “нищо не е направил!”
23:30 Размисли за предстоящите избори. Да се обадя на Йорданка. Да се уговорим за утрешното откриване на нова тоалетна в 7-мо основно.
00:00 Последно интервю за вестник. Да вмъкна, че няма да спирам спорта. Ако стане въпрос за договорки да обясня, че докато тичам по игрището, ако някой може да се договори с мен за нещо, трябва да е много бърз! Защото аз съм много бърз футболист в момента. Светкавица! Не съм като Станишев. По-често трябва да се споменава Станишев. И нито думичка за Доган. Той и без това нищо не е подписвал!
00:30 Преглед на графика за следващия ден.
01:00 Сън. Заспиване с помощта на думата “Станишев”. Станишев... Станишев... Станише... Станиш...

Янчо Янчев

0 коментара:

Публикуване на коментар