30 септември 2010 г.

Бисерите на Анна-Мария Борисова-Усмивката

0 коментара
*След 10 години ще ни лекуват баби и дядовци. Лекарите ни са в пенсионна възраст и това е опасно за здравеопазването

*Премиерът ме срещна на кръстопът и ме взе, защото съм честна жена

*Аз съм дошла, за да работя, не да престоявам (по повод на дължината на мандата си като здравен министър

*Моята оставка е в джоба ми и тъй като нямам джоб, тя е в папката ми

*А на мен кой ще ми постави диагноза, кой ще ме лекува

*Няма да водя дебати с вас, дайте ми декларациите (по повод на протестите на пациентите и недоволството им от реформата

*Аз знам вашата диагноза и вашия проблем. Не случайно премиерът избра клиницист, защото аз мога да покажа проблемите. (по повод на състоянието на здравеопазването

*Който пие всяка сутрин 8 л прясно мляко, той дете ще стане яко

*Не съм красива, но съм симпатична и очарователна за годините си и се усмихвам. Само се усмихвам

*Оставете ме да работя (пред депутатите при полагането на клетва в парламента

*Болниците у нас са много, но няма да ги закриваме

*Аз моята къщичка съм си я помела и подредила, но чух, че има други, които не са

*Аз ще реша какъв е сценарият (при всяка публична изява)

*Догодина влизат новите структури на болниците и няма да има свободно време, в което болниците да нямат дейност

*Хирургът е като цигуларя. Хирургът трябва да тренира всеки ден. Както и цигуларят - от сутрин до вечер, а има един концерт на шест месеца. Но той шест месеца свири, а един час е на концерта си

*Аз знам историята. Историята е, че в момента, в който го вижда специалист, диагнозата е сложена. Тя диагнозата не е трудна. Няма специалисти

0 коментара:

Публикуване на коментар