8 септември 2010 г.

Паяк-убиец броди из Плевен

0 коментара
След информации в медиите за черен скорпион в Кайлъка, друга напаст нападна плевенчани. Читателка на местния вестник "BG Север" сподели ужасена, че е била нападната и ухапана от огромен черен паяк.

"Реших да си почистя тавана на къщата. Докато чистех, бях по къси панталонки. Изведнъж усетих нещо като щипване около коляното на левия крак. Погледнах и какво да видя - огромен черен мъхест паяк пълзи по крака ми", с треперещ глас разказва Петя Тонева. След съответните петминутни писъци жената бързо си сложила на ухапаното лед. Това обаче не помогнало и след известно време кракът й се подул. Усетила и силен пристъп на паника, сторило й се, че не може да диша. Посетила веднага личния си лекар. Сложили й урбазон, но след ден вдигнала температура. Изкарала седмица на антибиотици, мазала си крака с какво ли не, но въпреки това раната от ухапаното трудно зарастнала. "Лекари ми обясниха, че паякът е отровен и е излял отровата си. Направила съм може би алергична реакция и затова бях в такова състояние", твърди Петя. След инцидента тя проучила в интернет всичко за акарите. Установила, че нейният нападател е от рода на Черната вдовица. "Не ми беше известно те да върлуват в България, но явно имат някакви братовчеди тук. Сега най-големият ми ужас е това животно да не изпълзи от тавана и да ми полази по лицето, докато спя", сподели плевенчанката. Поради тази причина тя е взела мерки за сигурност - заключила е тавана и спи с малка мрежичка на лицето.

0 коментара:

Публикуване на коментар